dc.contributor.advisor |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Kučera, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47533
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. Praktická část představuje značku Curaprox a popisuje její marketingovou komunikaci. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření, které zkoumá povědomí a znalost vybrané značky mezi mladými lidmi. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a do-poručení pro firmu Curaden Czech, s.r.o. |
|
dc.format |
63 s. (91 752 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Curaprox
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Curaprox
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Curaprox generací Y |
|
dc.title.alternative |
The Perception of Brand Curaprox by Generation Y |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor's thesis is to find out how young people from the age of 19 to 29, also known as Generation Y, perceive the brand Curaprox. The theoretical part deals with the explanation of general terms like brand, brand elements, brand value and brand image. The following chapter characterises Generation Y and describes its relation to dental hygiene. Another section of the theoretical part is also the definition of marketing research, the determination of research questions and the description of methodology of the research. The practical part introduces the brand Curaprox and describes its marketing communication. The main outcome of this thesis is the questionnaire construction, which explores the awareness and knowledge of the selected brand among young people. Based on the acquired data conclusions and recommendations for the company Curaden Czech, s.r.o. will be deduced. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53249
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|