Vnímání značky Curaprox generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Curaprox generací Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškalová, Markéta
dc.contributor.author Kučera, Dominik
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:11Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47533
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. Praktická část představuje značku Curaprox a popisuje její marketingovou komunikaci. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření, které zkoumá povědomí a znalost vybrané značky mezi mladými lidmi. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a do-poručení pro firmu Curaden Czech, s.r.o.
dc.format 63 s. (91 752 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Curaprox cs
dc.subject brand en
dc.subject brand image en
dc.subject Generation Y en
dc.subject marketing research en
dc.subject Curaprox en
dc.title Vnímání značky Curaprox generací Y
dc.title.alternative The Perception of Brand Curaprox by Generation Y
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor's thesis is to find out how young people from the age of 19 to 29, also known as Generation Y, perceive the brand Curaprox. The theoretical part deals with the explanation of general terms like brand, brand elements, brand value and brand image. The following chapter characterises Generation Y and describes its relation to dental hygiene. Another section of the theoretical part is also the definition of marketing research, the determination of research questions and the description of methodology of the research. The practical part introduces the brand Curaprox and describes its marketing communication. The main outcome of this thesis is the questionnaire construction, which explores the awareness and knowledge of the selected brand among young people. Based on the acquired data conclusions and recommendations for the company Curaden Czech, s.r.o. will be deduced.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53249
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
kučera_2020_dp.pdf 6.153Mb PDF View/Open None
kučera_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
kučera_2020_vp.docx 123.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account