Analýza společenské odpovědnosti vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Janoušek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47489
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje analýze společenské odpovědnosti ve vybrané firmě. Cílem práce je zhodnotit tři různé postoje ke společenské odpovědnosti, z pohledu veřejnosti, zaměstnanců a CSR manažera vybrané firmy a najít společné prvky. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky, vztahující se k problematice společenské odpovědnosti. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v následující, druhé části. Druhá, praktická část, obsahuje zpracování výzkumů dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru. V závěru práce jsou na základě teoretických východisek, analýzy CSR banky a průzkumů uvedeny návrhy a doporučení pro vybranou společnost. |
|
dc.format |
74 s, obrazové přílohy 15 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
reporting
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
komerční banka
|
cs |
dc.subject |
pilíře CSR
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
reporting
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
commercial bank
|
en |
dc.subject |
pillars of CSR
|
en |
dc.title |
Analýza společenské odpovědnosti vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Social Responsibility Analysis in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of social responsibility in a selected company. The aim of the work is to evaluate three different attitudes to social responsibility, from the perspective of the public, employees and CSR manager of the selected company and to find common elements. The first part deals with theoretical knowledge related to the issue of social responsibility. These findings are further applied in the practical part. The practical part contains processed data obtained from questionnaire survey and structured interview. The last part deals with the suggestions and recommendations for the selected company based on the theoretical basis, analysis of the bank's CSR and surveys. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52783
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account