Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koutná, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Zlámalová, Zdenka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47488
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-07-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication, which could help the cafe Slávia in the field of marketing. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52698
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account