Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Kročilová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47486
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti. |
|
dc.format |
98 s. (17216 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Analysis of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of selected company. The company named Vinárna pod Třešněmi provides restaurant service in Slavkov village situated in Zlin district. The theoretical part is focused on the field of marketing communication and also includes thee today´s trends - Social Networks. The practical part provides us an introduction with a current marketing communication and also marketing research which is proved by SWOT analysis and by the survey. The results from these investigations will be further used as suggestions for improving Marketing Communication, what is the main goal of Bacherol thesis. Depending on the successfully applied marketing communication, an increase the visitor number to the company will be expected. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52683
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account