Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Daňová, Silvia
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47485
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového šetření, na základě kterého bylo zjištěno, že nejvýhodnější způsob uvedení společnosti na trh je prostřednictvím place-ných reklam na sociálních sítích. Navržené řešení jsou zaměřené na vytvoření povědomí o značce a budování online komunity zákazníků společnosti. |
|
dc.format |
72 s. (98 808 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Strategic Marketing
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
A Proposal for Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to analyze current state and marketing environment of the selected company and according to results it proposes recommendations related to marketing communication. The practical part uses analyzing tools, specifically PESTLE, SWOT analy-sis and questionnaire survey. The objective of the questionnaire survey is to analyze prefer-ences of potential customers in terms of marketing communication. Part of the thesis is the evaluation of the results, based on which it was found that the most appropriate way to intro-duce the selected company to market is through paid advertisements on social media. Pro-posed solutions are focused on creating brand awareness and building online community of customers. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52680
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account