Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartók, Ottó
dc.contributor.author Daňová, Silvia
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47485
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového šetření, na základě kterého bylo zjištěno, že nejvýhodnější způsob uvedení společnosti na trh je prostřednictvím place-ných reklam na sociálních sítích. Navržené řešení jsou zaměřené na vytvoření povědomí o značce a budování online komunity zákazníků společnosti.
dc.format 72 s. (98 808 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Online Marketing en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Strategic Marketing en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
dc.title.alternative A Proposal for Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor's thesis is to analyze current state and marketing environment of the selected company and according to results it proposes recommendations related to marketing communication. The practical part uses analyzing tools, specifically PESTLE, SWOT analy-sis and questionnaire survey. The objective of the questionnaire survey is to analyze prefer-ences of potential customers in terms of marketing communication. Part of the thesis is the evaluation of the results, based on which it was found that the most appropriate way to intro-duce the selected company to market is through paid advertisements on social media. Pro-posed solutions are focused on creating brand awareness and building online community of customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52680
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
daňová_2020_dp.pdf 2.079Mb PDF View/Open None
daňová_2020_op.docx 22.84Kb Unknown View/Open None
daňová_2020_vp.pdf 718.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account