Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Antošík, Patrik
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:08Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47482
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části práce byl využit zejména sekundární výzkum. Součástí bakalářské práce jsou doporučení ke zlepšení marketingové komunikační kampaně vybrané společnosti.
dc.format 66 s. (107 191 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject benchmarketing cs
dc.subject marketing cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing tools en
dc.title Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication Campaign in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the analysis of a marketing communication campaign in the selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was to develop a literature review with focus on the field of marketing communication, and the subsequent development of theoretical basis for the following practical part. The aim of the practical part was to analyze each individual communication tool used in the marketing communication campaign. In order to proceed this analysis, the secondary research was used. The bachelor's thesis includes recommendations for improving the marketing communication campaign of the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52651
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
antošík_2020_dp.pdf 1.896Mb PDF View/Open None
antošík_2020_op.docx 22.91Kb Unknown View/Open None
antošík_2020_vp.pdf 209.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account