Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Antošík, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47482
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza jednotlivých komunikačních nástrojů v marketingové komunikační kampani. V této části práce byl využit zejména sekundární výzkum. Součástí bakalářské práce jsou doporučení ke zlepšení marketingové komunikační kampaně vybrané společnosti. |
|
dc.format |
66 s. (107 191 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikační kampaně ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication Campaign in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the analysis of a marketing communication campaign in the selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor's thesis was to develop a literature review with focus on the field of marketing communication, and the subsequent development of theoretical basis for the following practical part. The aim of the practical part was to analyze each individual communication tool used in the marketing communication campaign. In order to proceed this analysis, the secondary research was used. The bachelor's thesis includes recommendations for improving the marketing communication campaign of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52651
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account