Projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané bance
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Jirčíková, Blanka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47464
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo vypracování projektu vedoucího ke zvýšení pracovní spoko-jenosti zaměstnanců ve vybrané bance. V první části práce byly použity teoretické poznatky z odborné literatury zabývající se pracovní spokojenosti a motivací v zaměstnání. V praktické části byla provedena analýza současného stavu spokojenosti zaměstnanců banky. Byla využita kvantitativní technika sběru dat pomocí dotazníkového šetření. Tato metoda byla podkladem pro vyhodnocení výzkumných hypotéz. Z výsledků v praktické části byl vytvořen projekt, který obsahoval návrhy řešení ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců banky. To také bylo hlavním cílem. Celý projekt je na závěr zhodnocen z hlediska času, nákladů a rizik. Přínosem této práce je nové pojetí motivace zaměstnanců banky vedoucí k vyšší efektivitě personálního řízení. |
|
dc.format |
121 s. (186 557 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké výhody
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
work satisfaction
|
en |
dc.subject |
occupational benefits
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané bance |
|
dc.title.alternative |
The Project of Increase the Satisfaction of Employees in a Selected Bank |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis was to elaborate a project leading to increase satisfaction of the selected bank´s employees. In the first part of this thesis, theoretic knowledge from profesional literature cocncernig job satisfaction and motivation employment was used. In the practical part, the analysis of the current state of satisfaction of bank employees was performed. For the quantitative technique of data collection using a questionnaire survey was applied. This metod was the groundwork for evaluating the research hypothesis. From the results of the practical part, the project, witch was created, contained a proposal for solutions to increase the satisfaction of the bank´s employees. This was also the main aim. The whole project was evaluated in terms of time, costs and risks. The contribution of this thesis is a new concept of motivation for bank employees leading to higher efficiency of personnel management. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52214
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account