Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Stupnická, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47461
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt komunikace se zákazníky v retailové organizaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a druhá praktická. V teoretické části je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení retailové společnosti, zjištění současného stavu marketingové komunikace a tvorba vybraných marketingových strategických analýz. Projektová část je zpracována na základě výsledků, které obsahuje návrhy pro komunikaci se zákazníky vybraných segmentačních skupin. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
81 s. (103 529) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační scénáře
|
cs |
dc.subject |
retailová společnost
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
communication scenarios
|
en |
dc.subject |
retail company
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.title |
Projekt komunikace se zákazníky v retailové společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of the Comunication for Customers in Retail Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the project of communication with customers in a retail organization. The whole work is divided into two parts the first of which is theoretical and the second one is practical. In the theoretical part there is a literature research in the field of marketing communication. The knowledge from the theoretical part serves as a well grounded basis for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the retail company and find out the present state of marketing communication and create selected marketing strategic analyzes. The project part is based on the results which contain proposals for communication with customers of desired segmentation groups. The project is subject to time, expenses and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52186
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account