Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kyselák, Jan
dc.contributor.author Krutilová, Adéla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47458
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vznikající e-shop. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce se věnuje literární rešerši, která je zaměřená na oblast e-commerce, online marketingové komunikace a popis analytických metod. Analytická část zabývá základní charakteristikou e-shopu, seznámením s produktovým portfoliem a analýzou současného stavu. Dále bylo provedena PEST analýza pro určení vnějších faktorů, jenž obchod ovlivňují. Popisuje konkurenční prostřední prostřednictvím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a vnější faktory. Výsledky provedených analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Následně je, na základě zjištěných poznatků, vytvořen projekt online marketingové komunikace, který je na závěr podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 103 s. (132 881 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SEO cs
dc.subject reklama cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject marketing cs
dc.subject e-shop en
dc.subject online marketing communication en
dc.subject social media en
dc.subject SEO en
dc.subject advertisement en
dc.subject e-commerce en
dc.subject marketing en
dc.title Projekt vytvoření marketingové komunikace nově vznikajícího internetového obchodu
dc.title.alternative The Project of Creating a Marketing Communication for a Newly Emerging Online Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create online marketing communication for a newly emerging e-shop. The work consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the work is devoted to literary research, which is focused on e-commerce, online marketing communication and a description of analytical methods. The analytical part deals with the basic characteristics of the e-shop, acquaintance with the product portfolio and analysis of the current state. Furthermore, a PEST analysis was performed to determine the external factors that affect trade. It describes the competitive environment through Porter's analysis of five competitive forces and external factors. The results of the performed analyzes are summarized in the SWOT analysis. Subsequently, based on the findings, an online marketing communication project is created, which is finally subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52152
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
krutilová_2020_dp.pdf 2.982Mb PDF View/Open None
krutilová_2020_op.docx 32.80Kb Unknown View/Open None
krutilová_2020_vp.pdf 489.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account