Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Popesko, Boris
|
|
dc.contributor.author |
Stračinský, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47455
|
|
dc.description.abstract |
Práce si kladla za cíl zpracovat podnikatelský plán pro nově vznikající podnik vyrábějící vodní dýmky. Vprvní části se práce zaměřovala na teoretické poznatky zoblastí podnikání, e-commerce, finančního plánování a řízení. Vrámci praktické části práce byly zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, konkurence a technologií. Analýza zákazníka byla provedena kvantitativním výzkumem. Na základě těchto analýz byl postaven projekt založení nového podniku, který byl vzávěru zhodnocen zhlediska nákladů, času a rizik. Tato práce přinesla důležitou analýzu zákazníků vtomto odvětví, kterou lze využít pro další výzkum. Druhým přínosem je návrh podnikatelského plánu, který poskytl podnikatelům podklad při rozhodování. |
|
dc.format |
103 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
výrobní podnik
|
cs |
dc.subject |
Enterpreneuership
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
manufacturing
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán pro založení nové firmy |
|
dc.title.alternative |
The Business Plan for Establishing New Enterprise |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dokulil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis was aimed at creating business plan for newly esthablished company manufacturing hookahs. In the first part this thesis focused on theoretical knowledge in fields of business, e-commerce, financial planing a management. In practical part we utilize analysis of inner and outer enviroment, competition and technology. Customer analysis was done throught quantitative research. Project was based on these analysis, and in the end it was evaluated in terms of costs, time and risks. This thesis brought important analysis of customer in this industry, which could be used for further research. Second benefit is the draft of business plan, which can be used by enterpreneurs as foundation in decision making. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52120
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account