Projekt založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Lebrušková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47454
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou. Zaměřuje se především na pojmy z oblasti podnikání a jeho forem, sestavení podnikatelského plánu a charakteristiku podnikové okolí. V praktické části je provedena analýza trhu pomocí PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. Následně jsou analyzována a vyhodnocena data získaná z dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je vypracován konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí je marketingový mix, finanční plán, časová a riziková analýza. |
|
dc.format |
133 s. (155 530 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.title |
Projekt založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky |
|
dc.title.alternative |
Project of Establishing a New Company in the Hairdresser´s and Cosmetics Field |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšilíková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the project of establishing a new company in the field of hairdressing and cosmetics. The thesis work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts related to the issue. It focuses mainly on concepts from the filed of business and its forms, the compilation of a business plan and the characteristics of the business environment. In the practical part, the market analysis is performed using PEST analysis, Porter´s model of the competitive environment and SWOT analysis. Subsequently, the data obtained from the questionnaire survey are analyzed and evaluated. Based on the market analysis, a specific business plan is developed, which includes a marketing mix, financial plan, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52119
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account