Projekt založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Lebrušková, Pavla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47454
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky. Práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s danou problematikou. Zaměřuje se především na pojmy z oblasti podnikání a jeho forem, sestavení podnikatelského plánu a charakteristiku podnikové okolí. V praktické části je provedena analýza trhu pomocí PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. Následně jsou analyzována a vyhodnocena data získaná z dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je vypracován konkrétní podnikatelský plán, jehož součástí je marketingový mix, finanční plán, časová a riziková analýza.
dc.format 133 s. (155 530 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject náklady cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject business en
dc.subject business plan en
dc.subject costs en
dc.subject financial plan en
dc.title Projekt založení nového podniku v oblasti kadeřnictví a kosmetiky
dc.title.alternative Project of Establishing a New Company in the Hairdresser´s and Cosmetics Field
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšilíková, Eva
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the project of establishing a new company in the field of hairdressing and cosmetics. The thesis work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts related to the issue. It focuses mainly on concepts from the filed of business and its forms, the compilation of a business plan and the characteristics of the business environment. In the practical part, the market analysis is performed using PEST analysis, Porter´s model of the competitive environment and SWOT analysis. Subsequently, the data obtained from the questionnaire survey are analyzed and evaluated. Based on the market analysis, a specific business plan is developed, which includes a marketing mix, financial plan, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52119
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-16


Files in this item

Files Size Format View Description
lebrušková_2020_dp.pdf 5.211Mb PDF View/Open None
lebrušková_2020_op.pdf 822.8Kb PDF View/Open None
lebrušková_2020_vp.pdf 694.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account