dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Obršálová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:38:38Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T02:38:38Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4744
|
|
dc.description.abstract |
V práci je analyzováno celkové Public Relations prostředí společnosti Synthesia, a.s. a aplikace jednotlivých nástrojů PR. Práce se soustřeďuje na problematiku krizové komunikace z teoretické stránky a na vybrané události je zpracována případová studie kri-zové komunikace podniku a okolí. Součástí práce jsou vyjádření starostů okolních obcí, zástupců médií, zástupce Hasičského záchranného sboru a Městské policie Pardubice a v neposlední řadě tiskového mluvčí společnosti Synthesia, a.s. V přílohách je uveden monitoring vybraných deníků, který prezentuje zájem médií o analyzovanou krizovou situaci, a tiskové materiály vydané společností Synthesia, a.s. |
cs |
dc.format |
72 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1285813 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizový manuál
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
issue management
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
crisis manual
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
issue management
|
en |
dc.title |
Public Relations ve společnosti Synthesia, a.s. se zaměřením na komunikaci v krizi |
cs |
dc.title.alternative |
Public Relations in enterprise Synthesia, a.s. - focused on crisis communication |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Daňová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the thesis it is analysed the Public Relations environment of the company Synthesia, a.s. and the application of PR tools in detail. The thesis is focused on crisis communication from theory aspects. A case study about crisis communication of enterprise and its surroundings is designed. The thesis includes the statement of mayors of cities in the area, media representative, The Fire Rescue Service, City Police Pardubice and mainly the spokesman of the company. The appendix includes a monitoring of regional newspapers and company leaflets. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4825
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|