dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Liška, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47435
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce řeší vypracování projektu rekonstrukce lékárny, s využitím uvolněné-ho nájemního prostoru, za účelem zvětšení výdejní plochy pro zákazníka. Práce byla členě-na na tři části, na teoretickou, analytickou a projekt. Teoretická část pojednávala o lékárenství a o specifikách marketingu, managementu a o použitých analytických metodách. V analytické části byla lékárna charakterizovaná a bylo zhodnoceno, pomocí analytických metod, postavení lékárny na trhu. V poslední části, na základě výsledků analýz, byl vypracován projekt, který přináší postup řešení při rekonstrukci lékárny. |
|
dc.format |
109 s. (161 613 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
síťová lékárna
|
cs |
dc.subject |
rekonstrukce
|
cs |
dc.subject |
management v lékárenství
|
cs |
dc.subject |
lékárenský marketing
|
cs |
dc.subject |
lékárenství
|
cs |
dc.subject |
network pharmacy
|
en |
dc.subject |
reconstruction
|
en |
dc.subject |
management in pharmacy
|
en |
dc.subject |
pharmacy marketing
|
en |
dc.subject |
pharmacy
|
en |
dc.title |
Projekt celkové rekonstrukce vybrané lékárny |
|
dc.title.alternative |
Project of Total Reconstruction Selected Pharmacy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis solves the elaboration of a pharmacy reconstruction project with the use of vacant rental space in order to increase the dispensing area for the customer. The work was divided into three parts, theoretical, analytical and project. The theoretical part dealt with pharmacy and marketing specifics, management and analytical methods. In the analy-tical part, the pharmacy was characterized and the position of the pharmacy on the market was evaluated using analytical methods. In the last part, based on the results of the analyzes, a project was elaborated, which brings the solution of the reconstruction of the phar-macy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52033
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|