Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Urbanová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:03Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47410
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
87 s. (132 559 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected company. The company operates on the market of aquaristics, terraristics and pet supplies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to process theoretical knowledge about marketing communication and marketing in general and to formulate the starting points for processing the practical part. The aim of the practical part is to introduce the selected company, to analyse their current level of marketing communication and to evaluate the results of the analyses performed. On behalf of those results there are recommendations made to increase the level of marketing communication of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
59889
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account