Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Urbanová, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:03Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:03Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47410
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která působí na trhu s akvaristikou, teraristikou a chovatelskými potřebami. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je zpracování teoretických poznatků souvisejících s marketingovou komunikací a marketingem obecně a formulace východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části pak je představení vybrané společnosti, analýza současné úrovně marketingové komunikace společnosti a zhodnocení výsledků provedených analýz. Na základě těchto výsledků jsou následně vypracována doporučení vedoucí ke zvýšení úrovně marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 87 s. (132 559 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject promotional mix en
dc.subject digital marketing en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2021-06-30
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the selected company. The company operates on the market of aquaristics, terraristics and pet supplies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to process theoretical knowledge about marketing communication and marketing in general and to formulate the starting points for processing the practical part. The aim of the practical part is to introduce the selected company, to analyse their current level of marketing communication and to evaluate the results of the analyses performed. On behalf of those results there are recommendations made to increase the level of marketing communication of the selected company.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 59889
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-09


Files in this item

Files Size Format View Description
urbanová_2021_dp.pdf 1.553Mb PDF View/Open None
urbanová_2021_op.docx 25.44Kb Unknown View/Open None
urbanová_2021_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account