Užívání návykových látek u dětí v dětských domovech pohledem vychovatelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kolibová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:39:15Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47397
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje problematice rizikového chování u dětí z dětských domovů a tomu, jak toto chování vnímají samotní vychovatelé. Teoretická část práce se zaměřuje na popis dětského domova. Dále je zaměřena na osobnost vychovatele v dětském domově a pokračuje vymezením problematiky návykových látek u dětí a dospívajících. Praktickou část reprezentuje kvalitativní výzkum zjišťující zkušenosti vychovatelů s dětmi užívající návykové látky. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
návykové látky
|
cs |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
alternative family care
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
addictive substances
|
en |
dc.title |
Užívání návykových látek u dětí v dětských domovech pohledem vychovatelů |
|
dc.title.alternative |
Children in Children´s Homes Using Addictive Substances from the Point of View of Educators |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šalenová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the issue of risky behavior in children from children's homes and how this behavior is perceived by educators themselves. The theoretical part of the work focuses on the description of the children's home. It also focuses on the personality of the educator in the children's home and continues by defining the issue of addictive substances in children and adolescents. The practical part is represented by qualitative research finding out the experience of educators with children using addictive substances. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58415
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account