dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Bezděková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:39:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47395
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost. |
|
dc.format |
107 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Management Project at BENEFIT s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is to create a project of marketing management and strategy for the company BENEFIT s.r.o. The thesis consists of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with theoretical knowledge focused on marketing, stra-tegic marketing, strategic and marketing management and marketing planning and is based on the study of professional literature. In practical part, theoretical knowledge is imple-mented into practice. In practical part, first of all the company and intern environment is introduced, then PESTEL analysis and Porter's model of five competitive forces are per-formed. Furthermore, SWOT analysis is set to find out the strengths, weaknesses, opportu-nities and threats of BENEFIT s.r.o. company. Also the current level of the marketing ma-nagemenr is analyzed, which makes the base for the project. Main goal of my diploma the-sis is to compile a project within a marketing specialist position will be established and new website created. All proposals will be subjected to time, cost and risk analysis to determine its feasibility. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49121
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|