Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bezděková, Petra
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:39:14Z
dc.date.available 2021-07-26T07:39:14Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47395
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
dc.format 107
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing management en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.title Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Management Project at BENEFIT s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to create a project of marketing management and strategy for the company BENEFIT s.r.o. The thesis consists of three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part deals with theoretical knowledge focused on marketing, stra-tegic marketing, strategic and marketing management and marketing planning and is based on the study of professional literature. In practical part, theoretical knowledge is imple-mented into practice. In practical part, first of all the company and intern environment is introduced, then PESTEL analysis and Porter's model of five competitive forces are per-formed. Furthermore, SWOT analysis is set to find out the strengths, weaknesses, opportu-nities and threats of BENEFIT s.r.o. company. Also the current level of the marketing ma-nagemenr is analyzed, which makes the base for the project. Main goal of my diploma the-sis is to compile a project within a marketing specialist position will be established and new website created. All proposals will be subjected to time, cost and risk analysis to determine its feasibility.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49121
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account