Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Václavík, Antonín
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:18:01Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:18:01Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47357
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta. Projekt nabídky kraje je vytvořen pomocí propagačního materiálu. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy jako cestovní ruch, destinační management a trendy v cestování nebo také popis analytických metod použitých v této práci. Analytická část obsahuje analýzu dat cestovního ruchu České republiky - porovnání let 2019 a 2020. Analýzu současné nabídky produktů ve Zlínském kraji nebo také SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz byly využity k podkladu tvorby propagačního materiálu, kterému je věnována projektová část. Ta obsahuje projekt - propagační materiál a také implementaci propagačního materiálu do praxe s ekonomickým vyčíslením. |
|
dc.format |
122 s. (150 401 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
nabídka služeb
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
destinace cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
propagační materiál
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
offer of services
|
en |
dc.subject |
pandemics
|
en |
dc.subject |
tourist destinations
|
en |
dc.subject |
promotional material
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating an Offer of Tourism Services of the Zlín Region in the Event of a Change in the Consumer Behavior of a Domestic Client |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaculčíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is a project of creating an offer of tourism services of the Zlín region in the event of a change in the consumer behaviour of a domestic client. The project of the region's offer is created via promotional material. The theoretical part explains terms such as tourism, destination management and trends in travel or a characteristics of analytical methods used in this work. The analytical part contains an analysis of tourism data in the Czech Republic - a comparison of 2019 and 2020. An analysis of the tourism products in the Zlín Region or a SWOT analysis. The results of these analyses were used to support the creation of promotional material, to which the project part is dedicated. It contains a project - promotional material and also the implementation of promotional material in practice with economic quantification. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
59704
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account