Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Václavík, Antonín
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:18:01Z
dc.date.available 2021-07-26T07:18:01Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47357
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta. Projekt nabídky kraje je vytvořen pomocí propagačního materiálu. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy jako cestovní ruch, destinační management a trendy v cestování nebo také popis analytických metod použitých v této práci. Analytická část obsahuje analýzu dat cestovního ruchu České republiky - porovnání let 2019 a 2020. Analýzu současné nabídky produktů ve Zlínském kraji nebo také SWOT analýzu. Výsledky těchto analýz byly využity k podkladu tvorby propagačního materiálu, kterému je věnována projektová část. Ta obsahuje projekt - propagační materiál a také implementaci propagačního materiálu do praxe s ekonomickým vyčíslením.
dc.format 122 s. (150 401 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject nabídka služeb cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject destinace cestovního ruchu cs
dc.subject propagační materiál cs
dc.subject tourism en
dc.subject offer of services en
dc.subject pandemics en
dc.subject tourist destinations en
dc.subject promotional material en
dc.title Projekt vytvoření nabídky služeb cestovního ruchu Zlínského kraje při změně spotřebitelského chování tuzemského klienta
dc.title.alternative The Project of Creating an Offer of Tourism Services of the Zlín Region in the Event of a Change in the Consumer Behavior of a Domestic Client
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaculčíková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-06-24
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is a project of creating an offer of tourism services of the Zlín region in the event of a change in the consumer behaviour of a domestic client. The project of the region's offer is created via promotional material. The theoretical part explains terms such as tourism, destination management and trends in travel or a characteristics of analytical methods used in this work. The analytical part contains an analysis of tourism data in the Czech Republic - a comparison of 2019 and 2020. An analysis of the tourism products in the Zlín Region or a SWOT analysis. The results of these analyses were used to support the creation of promotional material, to which the project part is dedicated. It contains a project - promotional material and also the implementation of promotional material in practice with economic quantification.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 59704
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
václavík_2021_dp.pdf 5.387Mb PDF View/Open None
václavík_2021_op.docx 32.66Kb Unknown View/Open None
václavík_2021_vp.docx 32.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account