Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zhořová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47180
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu, situační analýze, kvantitativnímu výzkumu a studii sekundárních dat. V navazující projektová části je zpracována SWOT analýza a je vytvořen konkrétní návrh komunikační strategie. |
|
dc.format |
98 s. (136 220 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
udržitelný marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
sustainable marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing, communication strategy development and marketing research. A practical part is devoted to market research, situational analysis, quantitative research and secondary data study. In the follow-up project part of the work, a SWOT analysis is prepared and a concrete draft communication strategy is created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59409
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account