Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Zhořová, Alžběta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47180
dc.description.abstract Podstatou diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem. Cílem práce je na základě teoretických poznatků analyzovat trh a konkurenci v oblasti renovovaného nábytku a na základě této analýzy vytvořit komunikační strategii. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti udržitelného marketingu, tvorby komunikační strategie a marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje průzkumu trhu, situační analýze, kvantitativnímu výzkumu a studii sekundárních dat. V navazující projektová části je zpracována SWOT analýza a je vytvořen konkrétní návrh komunikační strategie.
dc.format 98 s. (136 220 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject udržitelný marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject marketing en
dc.subject sustainable marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject communication plan en
dc.subject e-shop en
dc.title Komunikační strategie pro nově vznikající e-shop s renovovaným nábytkem
dc.title.alternative Communication Strategy For A Newly Emerging E-shop With Renovated Furniture
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated The essence of the thesis is the design of a communication strategy for the emerging e-shop with renovated furniture. The aim of the work is to analyze the market and competition in the area of renovated furniture on the basis of theoretical knowledge and to develop a communication strategy on the basis of this analysis. The theoretical section defines basic concepts from the field of sustainable marketing, communication strategy development and marketing research. A practical part is devoted to market research, situational analysis, quantitative research and secondary data study. In the follow-up project part of the work, a SWOT analysis is prepared and a concrete draft communication strategy is created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59409
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zhořová_2021_dp.zip 3.361Mb application/zip View/Open None
zhořová_2021_op.pdf 426.5Kb PDF View/Open None
zhořová_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account