Komunikační strategie značky Utukutu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Utukutu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Velcerová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47177
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu lokálního designu zaměřeného na děti. Předmětem této práce je návrh komunikační strategie pro českou značku Utukutu, která se specializuje na výrobu hraček a pohybových pomůcek pro děti i dospělé. Cílem diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelek - matek k nákupu designových produktů pro děti. Teoretická část poskytuje oporu v tématu designu se zaměřením na design v ČR a tradici české hračky. Dále se věnuje designu jakožto komunikačnímu nástroji. Navazuje vymezení marketingové komunikace, potažmo komunikační strategie, která je pro tuto práci stěžejní. Teoretická část se dále zabývá také problematikou nákupního chování. Praktická část představuje značku Utukutu a provádí sekundární analýzu konkurence. Na základě analýzy provedených výzkumů formou dotazníků a individuálních rozhovorů je následně v projektové části navržena komunikační strategie pro značku Utukutu se zaměřením na využití nástrojů online marketingu.
dc.format 118 s. (193 173 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject český design cs
dc.subject design pro děti cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject postoje spotřebitele cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject vnímání značky cs
dc.subject czech design en
dc.subject design for children en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject online marketing en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject consumer attitudes en
dc.subject decision-making process en
dc.subject brand perception en
dc.title Komunikační strategie značky Utukutu
dc.title.alternative Communication Strategy for Utukutu
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with local design of the products focused on children. The thesis statement is the proposal of a communication strategy for the Czech brand named Utukutu, which specializes in the production of toys and movement aids for children and adults as well. The purpose of the thesis is to identify the attitude of Czech women consumers (mothers) towards the purchase of design products for the kids. The theoretical part provides support for the topic of design and focuses on design in the Czech Republic and the tradition of the Czech toys. The work is devoted to design as a communication tool. The following part is the definition of the marketing communication, and communication strategy, which is crucial for the thesis. The theoretical part also deals with some issues of shopping behavior. The practical part of the thesis presents the Utukutu brand and does a secondary analysis of the competition. Based on the analysis of research, conducted in the form of questionnaires and individual interviews, a communication strategy for the Utukutu brand is then proposed in the project part and focusing on the use of online marketing tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59405
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
velcerová_2021_dp.pdf 3.360Mb PDF View/Open None
velcerová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
velcerová_2021_vp.doc 168Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account