Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pomykalová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47168
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá věrnostním programem společnosti Sephora s.r.o., jedničkou na maloobchodním trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se věnuje odborným přístupům k pojmům souvisejících s věrnostním programem, podporou prodeje a výzkumem realizovaným v praktické části. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy a primárním výzkumem v podobě kvalitativních individuálních rozhovorů a kvantitativního dotazníkového šetření. Poznatky získané z této praktické části tvoří základ pro projektovou část věnující se návrhům vylepšení věrnostního programu Klub Sephora. |
|
dc.format |
90 s. (139 649 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní trh
|
cs |
dc.subject |
kosmetika
|
cs |
dc.subject |
parfémy
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
cosmetics
|
en |
dc.subject |
perfumes
|
en |
dc.title |
Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora |
|
dc.title.alternative |
A Proposal for Changes in the Loyalty Program of the Sephora Klub |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with the loyalty program of the company Sephora s.r.o., which is the leader of the retail market with luxury cosmetics and perfumes. This thesis is divided into three main parts. The theoretical part is dedicated to expert opinions on concepts related to loyalty programs, sales promotion and research conducted in the practical part of this thesis. The practical part of this thesis deals with secondary research of the retail market with luxury cosmetics and perfumes, which is followed by primary research in a form of qualitative individual interviews and quantitative survey. Findings from the conducted research form the basis for the project part devoted to proposals for improving the loyalty program Klub Sephora. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59395
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account