Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pomykalová, Iveta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47168
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá věrnostním programem společnosti Sephora s.r.o., jedničkou na maloobchodním trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část se věnuje odborným přístupům k pojmům souvisejících s věrnostním programem, podporou prodeje a výzkumem realizovaným v praktické části. Praktická část se zabývá sekundárním výzkumem maloobchodního trhu s prestižní dekorativní kosmetikou a parfémy a primárním výzkumem v podobě kvalitativních individuálních rozhovorů a kvantitativního dotazníkového šetření. Poznatky získané z této praktické části tvoří základ pro projektovou část věnující se návrhům vylepšení věrnostního programu Klub Sephora.
dc.format 90 s. (139 649 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject maloobchodní trh cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject parfémy cs
dc.subject CRM en
dc.subject loyalty program en
dc.subject sales promotion en
dc.subject retail en
dc.subject cosmetics en
dc.subject perfumes en
dc.title Návrh změn ve věrnostním programu Klubu Sephora
dc.title.alternative A Proposal for Changes in the Loyalty Program of the Sephora Klub
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the loyalty program of the company Sephora s.r.o., which is the leader of the retail market with luxury cosmetics and perfumes. This thesis is divided into three main parts. The theoretical part is dedicated to expert opinions on concepts related to loyalty programs, sales promotion and research conducted in the practical part of this thesis. The practical part of this thesis deals with secondary research of the retail market with luxury cosmetics and perfumes, which is followed by primary research in a form of qualitative individual interviews and quantitative survey. Findings from the conducted research form the basis for the project part devoted to proposals for improving the loyalty program Klub Sephora.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59395
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
pomykalová_2021_dp.pdf 49.68Mb PDF View/Open None
pomykalová_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
pomykalová_2021_vp.pdf 163.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account