Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Podolová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47166
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci nově vznikají-cího projektu Lucky Stoik. Předmětem práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu v kontextu marketingové komunikace a předat stručný vhled do filozofie sto-icismu, o němž pojednává zvolený projekt. Za účelem zvýšit povědomí o stoicismu, vy-tvoření komunity a vybudování pozice na trhu, potažmo vytvoření poptávky po produk-tech a službách, byl proveden výzkum formou focus group a dotazníkového šetření. Na základě poznání získaných v teoretické i praktické části byl následně vytvořen návrh on-line komunikační strategie projektu, který bude zrealizován. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
stoicismus
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
stoicism
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Lucky Stoik Project in an Online Environment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with online marketing communication of a nascent project called Lucky Stoik. The aim of the thesis is to introduce the reader to the problematics of online marketing in the context of marketing communication, as well as to give a brief insight into the philosophy of Stoicism, which is the core theme of the aforementioned project. To raise awareness of Stoicism, build community and achieve desired market position, just as to create demand for products and services, research was conducted in the form of a focus group and a questionnaire survey. Based on the knowledge acquired in the theoretical and practical part of the thesis, a proposal for an online communication strategy of the project was created with the purpose of real-life implementation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59393
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account