Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Podolová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47166
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se věnuje online marketingové komunikaci nově vznikají-cího projektu Lucky Stoik. Předmětem práce je uvést čtenáře do problematiky online marketingu v kontextu marketingové komunikace a předat stručný vhled do filozofie sto-icismu, o němž pojednává zvolený projekt. Za účelem zvýšit povědomí o stoicismu, vy-tvoření komunity a vybudování pozice na trhu, potažmo vytvoření poptávky po produk-tech a službách, byl proveden výzkum formou focus group a dotazníkového šetření. Na základě poznání získaných v teoretické i praktické části byl následně vytvořen návrh on-line komunikační strategie projektu, který bude zrealizován.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject stoicismus cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject stoicism en
dc.title Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
dc.title.alternative Marketing Communications of the Lucky Stoik Project in an Online Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with online marketing communication of a nascent project called Lucky Stoik. The aim of the thesis is to introduce the reader to the problematics of online marketing in the context of marketing communication, as well as to give a brief insight into the philosophy of Stoicism, which is the core theme of the aforementioned project. To raise awareness of Stoicism, build community and achieve desired market position, just as to create demand for products and services, research was conducted in the form of a focus group and a questionnaire survey. Based on the knowledge acquired in the theoretical and practical part of the thesis, a proposal for an online communication strategy of the project was created with the purpose of real-life implementation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59393
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
podolová_2021_dp.pdf 51.45Kb PDF View/Open None
podolová_2021_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
podolová_2021_vp.pdf 162.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account