dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Litvanová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47159
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány současné křesťanské weby a Youtube kanály na české scéně. Za pomoci kvantitativního on-line dotazníkového šetření, interní analýzy kanálu a sociálních sítí, na kterých je kanál sdílen a prostudované literatury jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Výstupem práce je komunikační strategie kanálu, která obsahuje doporučení, o tom, jakým způsobem je na kanálu vhodné sdílet křesťanské myšlenky a doporučení, která zvýší sledovanost. Součástí strategie je plán videí na tři měsíce spolu s dalšími opatřeními týkajícími se jak obsahové, tak technické stránky videí a jejich další propagace na sociálních sítích. |
|
dc.format |
81 s. (112 773 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
Youtube
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
on-line
|
en |
dc.subject |
Youtube
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for Chosen Youtube Channel |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is creating concrete communication strategy for increasing viewership of starting Youtube channel named Bety Lit., which´s goal is spreading knowledge about Christianity. Theoretical part is focused on studying literature and presents summary of the facts, that influence the success of the channel. The problematics of Youtube marketing, making and evaluating a campaign are presented here. Concrete Christian Czech websites and Youtube channels are named here. With the use of the quantitative on-line questionnaire, internal analysis of the channel and the social media which are used to promote the channel and studied literature, the research questions are answered. The outcome of the thesis is communication strategy of the channel, which includes recommendations about the suitable way of sharing Christian topics and recommendations that will increase the viewership. Part of the strategy is plan of videos for three months along with other recommendations focused at content and technical part of the videos and their promotion on social media. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59383
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|