Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Horáčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47149
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace. |
|
dc.format |
95 s. (156 839 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
numismatika
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
identifikace
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
segmenty
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
numismatics
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
identification
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
segments
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice |
|
dc.title.alternative |
Identification of Target Group and Communication Proposal of the Company Národní Pokladnice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the diploma thesis deals with terminology, which is closely related to the practical and project part of the diploma thesis. The reader will learn about direct marketing, research or numismatics, for example. The methodology is also defined here. The theoretical part is continuously followed by the practical part, which first deals with the company Národní Pokladnice. It analyzes her way of doing business and communication. Considerable attention is also paid to research in this chapter. The practical part is followed by a project part, which then addresses the individual segments, analyzes them in more detail, evaluates them and in the end proposes effective communication with them. The conclusion is devoted to comprehensive suggestions for improving communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59371
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account