Spokojenost zaměstnanců s interní komunikací ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zaměstnanců s interní komunikací ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Hánová, Simona
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47148
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá spokojeností zaměstnanců s nastolenou interní komunikací ve vybrané firmě a s jednotlivými komunikačními nástroji, které jsou za tímto účelem využívány napříč všemi úrovněmi v organizaci. Cílem práce je navrhnout zlepšení v oblasti interní komunikace realizovatelná v praxi. Diplomová práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy public relations, interní komunikace a manažerské komunikace. V praktické části je představena vybraná firma a jsou prezentovány výsledky dvou primárních výzkumů. V kvantitativním výzkumu jsou formou dotazníku osloveni řadoví zaměstnanci firmy a v kvalitativním výzkumu jsou s klíčovými zaměstnanci firmy realizovány individuální polostrukturované rozhovory. V závěrečné projektové části jsou na základě zjištěných poznatků definována doporučení a navržena opatření vedoucí k efektivnější interní komunikaci.
dc.format 97 s. (173 608 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroj interní komunikace cs
dc.subject manažerská komunikace cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject public relations en
dc.subject internal communication en
dc.subject internal communication tool en
dc.subject managerial communication en
dc.subject efficiency en
dc.title Spokojenost zaměstnanců s interní komunikací ve vybrané firmě
dc.title.alternative Employee Satisfaction with Internal Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with employee's satisfaction with the established internal communication in the selected company and with individual communication tools which are used for this purpose across all levels in the organization. Main goal of the thesis is to suggest improvements in internal communications feasible in practice. The master´s thesis consists of three parts. The theoretical part characterizes the basic concepts of public relations, internal communication, and managerial communication. The practical part introduces the selected company and presents the results of two primary researches. Ordinary employees of the company are addressed in the form of a questionnaire in quantitative research and individual semi-structured interviews are conducted with key employees in qualitative research. In the final project part, based on the findings, recommendations are made and measures leading to more effective internal communication are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59370
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hánová_2021_dp.zip 46.76Kb application/zip View/Open None
hánová_2021_op.pdf 157.3Kb PDF View/Open None
hánová_2021_vp.pdf 165.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account