Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Gerhardtová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47146
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových komunikací ve vybraném městě Valašské Meziříčí, podpořenou také kvalitativním výzkumem. Třetí část diplomové práce obsahuje projekt, který na základě analýz a výzkumu navrhuje rozvoj komunikačních prostředků ve vybraném městě. Jsou zde definovány oblasti, které vedou k lepšímu využití komunikačních prostředků ve Valašském Meziříčí a vybraný konkrétní projekt, pro který jsou navrženy nové prostředky pro komunikaci města. |
|
dc.format |
86 s. (146 866 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
komunikace města
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
rozvoj města
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.subject |
city communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
city development
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on public administration area concentrating on communi-cation tools of cities and villages. This topic is detailed with a help of literitary specialized sources in theoretical part. A goal of theoretical part is to form strategic marketing knowledge of cities and villages. The second, it means practical part is focused on contemporary state analysis of marketing communications in chosen city Valašské Meziříčí, which is proved by qualitative research. The third part of the diploma thesis includes a project that suggests communication tools development based on analysis and research in chosen city. Spheres that lead towards better communication tools utilization in Valašské Meziřící are defined here as well as specific chosen project including new suggested images for city communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59368
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account