Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Gerhardtová, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47146
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových komunikací ve vybraném městě Valašské Meziříčí, podpořenou také kvalitativním výzkumem. Třetí část diplomové práce obsahuje projekt, který na základě analýz a výzkumu navrhuje rozvoj komunikačních prostředků ve vybraném městě. Jsou zde definovány oblasti, které vedou k lepšímu využití komunikačních prostředků ve Valašském Meziříčí a vybraný konkrétní projekt, pro který jsou navrženy nové prostředky pro komunikaci města.
dc.format 86 s. (146 866 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject komunikace města cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject image cs
dc.subject rozvoj města cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject public administration en
dc.subject city communication en
dc.subject communication tools en
dc.subject image en
dc.subject city development en
dc.subject strategic marketing en
dc.title Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
dc.title.alternative Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on public administration area concentrating on communi-cation tools of cities and villages. This topic is detailed with a help of literitary specialized sources in theoretical part. A goal of theoretical part is to form strategic marketing knowledge of cities and villages. The second, it means practical part is focused on contemporary state analysis of marketing communications in chosen city Valašské Meziříčí, which is proved by qualitative research. The third part of the diploma thesis includes a project that suggests communication tools development based on analysis and research in chosen city. Spheres that lead towards better communication tools utilization in Valašské Meziřící are defined here as well as specific chosen project including new suggested images for city communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59368
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
gerhardtová_2021_dp.pdf 2.608Mb PDF View/Open None
gerhardtová_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
gerhardtová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account