dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Budská, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47142
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o event marketingu na vybraném příkladu specializované sportovní prodejny Harfasport. Pomocí kvalitativního výzkumu - metodou individuálních polostrukturovaných rozhovorů - byl doplněn event controlling zrealizovaných skialpinistických eventů Harfasportu během sezóny 2019/2020. V rámci praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, tzn. hodnocení vybraných eventů jejich účastníky, organizátorem a specifikovány silné a slabé stránky plánovacího procesu event marketingu v Harfasportu. Na základě výstupů z výzkumu a dalších interních a externích dat byla sestavena SWOT analýza, která sloužila pro přípravu event plánu pro nadcházející zimní sezónu 2021/2022. Event plán obsahuje jak návrh konkrétních eventů se skialpinistickou tématikou, tak tipy pro zlepšení plánovacího procesu, zejména event controllingu. V navrženém projektu byl rovněž kladen důraz na integrovaný event marketing, který by měl podpořit synergický efekt naplánovaných skialpinistických aktivit. |
|
dc.format |
116 s. (196 719 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
integrovaný event marketing
|
cs |
dc.subject |
skialpinismus
|
cs |
dc.subject |
skialpinis-tické/skialpové eventy
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
integrated event marketing
|
en |
dc.subject |
alpine touring
|
en |
dc.subject |
alpine touring events
|
en |
dc.title |
Skialpinistické eventy vybrané prodejny Harfasport |
|
dc.title.alternative |
Alpine Touring Events of the Selected Store Harfasport |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final thesis deals with event marketing on a selected example of a specialized sports store Harfasport. With the help of qualitative research - individual semi-structured inter-views - was supplemented the event controlling of realized ski touring events of Harfasport during the 2019/2020 season. Within the practical part, the research results are interpreted, ie. evaluation of selected events by their participants, the organizator and specified the strengths and weaknesses of the event marketing planning process in Har-fasport. Based on the results of the research and other internal and external data, a SWOT analysis was compiled, which served to prepare an event plan for the upcoming winter season 2021/2022. The event plan contains both a proposal for specific events with a ski touring theme and tips for improving the planning process, especially event controlling. The proposed project also emphasized integrated event marketing, which should support the synergistic effect of the planned ski touring activities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59361
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-14 |
|