Komunikační strategie "na ponku"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47139
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie podnikatele na ponku. První část práce je založena na teoretických východiscích marketingové a komunikační strategie v oblasti malých podnikatelů a firem. Druhá, praktická část je shrnutím komunikace na ponku, a to prostřednictvím analýzy stavu současné situace. Následuje série individuálních rozhovorů. Tyto rozhovory zjišťují, jak je vnímaná současná komunikace a jaké možnosti jsou shledávány jako adekvátní pro efektivnější budoucí komunikaci. Projektová část shrnuje všechny poznatky z části praktické a přináší tak komplexní návrh komunikační strategie, která je postavena na celkovém šetření a je uchopena pro její vyu-žití v rámci malého podnikatele v daném oboru. |
|
dc.format |
110 s. (173 203) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
malá firma
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
small business
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie "na ponku" |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of the "na ponku" Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with communication strategy of the entrepreneur na ponku. First part of the thesis is based on theoretical background in the field of marketing and communication strategy of entrepreneurs and small businesses. Second - practical part of the thesis summarizes the communication of na ponku using analysis of the state of current situation. Following part contains a series of individual interviews. These interviews investigate the current communication, how the communication is perceived and what options are the most appropriate for the future communication to be more effective. The project part sums up the findings from the practical part and brings the complex plan of communication strategy, which is based on the total research and can be used by the small business in given field. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59357
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account