Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Tomanová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47129
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na fungování ekonomických procesů v Komunikační agentuře Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska týkající se projektového i kulturního managementu a jednotlivých projektových fází. Praktická část stojí na textové analýze, ze které vychází kombinace tří výzkumných metod, jež si kladou za cíl získaní většího množství relevantních dat a jejich vzájemnou verifikaci. V projektové části je předložen návrh ekonomického manuálu pro studenty Komunikační agentury, který reflektuje a implementuje získané poznatky pro přípravu výsledného manuálu. |
|
dc.format |
98 s. (137 233 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projektový management
|
cs |
dc.subject |
kulturní management
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
ekonomika projektu
|
cs |
dc.subject |
nástroje projektového managementu
|
cs |
dc.subject |
ekonomický manuál
|
cs |
dc.subject |
komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
cultural management
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project economics
|
en |
dc.subject |
project management tools
|
en |
dc.subject |
economic manual
|
en |
dc.subject |
communication agency
|
en |
dc.title |
Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG |
|
dc.title.alternative |
The Economic Manual for Students of the KOMAG Communication Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis focuses on the operation of economic processes in the Communication Agency of the Faculty of Multimedia Communications in Zlin. The theoretical part provides the essential terms in the field of project management and cultural management, as well as a description of individual project phases. The practical part presents text analysis, which was designed as a combination of three research methods providing a larger amount of relevant data and its mutual verification. The master thesis includes the project part introducing a design of the Economic Manual for students of the Communication Agency, which reflects and implements gained knowledge. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59347
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account