Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Švarcová, Klára
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47128
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie Denního stacionáře pro osoby s demencí ve Zlíně. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější poznatky z oblasti neziskového sektoru a marketingu neziskových organizací. Dále obsahuje teoretická východiska pro tvorbu komunikační strategie a neopomíná ani etické aspekty komunikace a problematiku tabuizovaných témat. Praktická část práce se zabývá zhodnocením současné komunikace dané služby a provedením a vyhodnocením kvalitativního a kvantitativního šetření. Cílem výzkumu je zjistit, jaké je povědomí o službách nabízených NADĚJÍ Zlín, včetně služby denního stacionáře, ale také jaké je povědomí široké veřejnosti o tématu demence. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie, jejímž cílem je naplnit kapacitu obou působišť denního stacionáře.
dc.format 101 s. (161 431 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject demence cs
dc.subject denní stacionář cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject dementia en
dc.subject day care centre en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non - profit organization en
dc.title Komunikační strategie denního stacionáře pro osoby s demencí
dc.title.alternative Communication Strategy of a Day Care Centre for People with Dementia
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a communication strategy for the Day care centre for people with dementia in Zlín. The theoretical part of the thesis summarizes the most important findings from the non-profit sector and marketing of non-profit organizations. It also contains the theoretical basis for the creation of a communication strategy and does not neglect the ethical aspects of communication and the issue of taboo topics. The practical part of the thesis deals with the evaluation of the current communication of the service and the implementation and evaluation of qualitative and quantitative research to determine how much is the general public aware of services offered by NADĚJE Zlín, including the day care centre, but also what is the general public's awareness of the topic of dementia. The project part contains a proposal for a communication strategy, the aim of which is to fill the capacity of both locations of the day care centre.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59346
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
švarcová_2021_dp.pdf 4.196Mb PDF View/Open None
švarcová_2021_op.pdf 727.6Kb PDF View/Open None
švarcová_2021_vp.doc 157Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account