dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Shamrikova, Evgeniia
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47124
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je vypracovat interní krizovou komunikační příručku pro společnost "North windows". Teoretický rámec krizového řízení se zaměřením na vnitřní krizovou komunikaci je představen v první části práce. Druhá část práce se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumného hodnocení vnitřní krizové komunikace v Organizaci. Ve třetí části této práce je prezentována aktuální interní krizová komunikační příručka určená pro konkrétní firmu. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vnitřní krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
vnitřní krizový komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
interní krizová komunikační příručka
|
cs |
dc.subject |
Internal crisis communication
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
internal crisis communication plan
|
en |
dc.subject |
internal crisis communication manual
|
en |
dc.title |
Internal crisis communication in a particular Russian company |
|
dc.title.alternative |
Internal Crisis Communication in a Particular Russian Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to develop an internal crisis communication manual for the company "North windows". The theoretical framework of crisis management with the focus on internal crisis communication is introduced in the first part of the thesis. The second part of this work consists of quantitative and qualitative research evaluation of internal crisis communications in the organization. The actual internal crisis communication manual designed for the particular company is presented in the third part of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59341
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|