Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Mikolášová, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47121
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem pro zpracování praktické a projektové části práce. V praktické části jsou pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu získána data, jež vedou k pochopení postojů vytyčené cílové skupiny a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných dat je následně v projektové části navržena komunikační kampaň, zaměřena na zdokonalení současné komunikace Čistého festivalu směrem k cílové skupině. V této části je také navrženo rozšíření nabídky environmentálních aktivit pro hudebních festivaly.
dc.format 99 s. (150 216 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject CSR cs
dc.subject environmentální odpovědnost cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject hudební festivaly cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject CSR en
dc.subject environmental responsibility en
dc.subject social marketing en
dc.subject art marketing en
dc.subject music festivals en
dc.subject target group en
dc.subject communication campaign en
dc.title Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů
dc.title.alternative Communication Campaign for CSR Activities of Music Festivals
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The Master's thesis deals with the creation of a communication campaign for the Čistý Festival project as one of the possible CSR activities of Czech music festivals. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the cultural and social marketing, corporate social responsibility and communication campaign. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions, as well. The theoretical part is a starting point for the creation of the practical and project part of the work. In the practical part, data are processed with the help of quantitative and qualitative research, which lead to an understanding of the set target groups and the answering of research questions. Based on the obtained data, a communication campaign is subsequently designed in the project part, focused on improving the current communication of the Čistý Festival towards the target group. This part also proposes to expand the range of environmental activities for music festivals.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59336
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mikolášová_2021_dp.pdf 2.191Mb PDF View/Open None
mikolášová_2021_op.pdf 312.9Kb PDF View/Open None
mikolášová_2021_vp.pdf 49.91Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account