dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Mikolášová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47121
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně projektu Čistý festival jako jedné z možných CSR aktivit českých hudebních festivalů. Teoretická část vymezuje důležité pojmy z oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na kulturní a sociální marketing, společenskou odpovědnost firem a komunikační kampaň. Rovněž jdou zde uvedeny cíle a výzkumné otázky práce. Teoretická část je tak východiskem pro zpracování praktické a projektové části práce. V praktické části jsou pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu získána data, jež vedou k pochopení postojů vytyčené cílové skupiny a následnému zodpovězení výzkumných otázek. Na základě získaných dat je následně v projektové části navržena komunikační kampaň, zaměřena na zdokonalení současné komunikace Čistého festivalu směrem k cílové skupině. V této části je také navrženo rozšíření nabídky environmentálních aktivit pro hudebních festivaly. |
|
dc.format |
99 s. (150 216 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
environmentální odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing kultury
|
cs |
dc.subject |
hudební festivaly
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
environmental responsibility
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
art marketing
|
en |
dc.subject |
music festivals
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň CSR aktivit hudebních festivalů |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign for CSR Activities of Music Festivals |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis deals with the creation of a communication campaign for the Čistý Festival project as one of the possible CSR activities of Czech music festivals. In the theoretical part, the important marketing communication terminology is introduced and identified, alongside with the cultural and social marketing, corporate social responsibility and communication campaign. Furthermore, this chapter defines the thesis goals and research questions, as well. The theoretical part is a starting point for the creation of the practical and project part of the work. In the practical part, data are processed with the help of quantitative and qualitative research, which lead to an understanding of the set target groups and the answering of research questions. Based on the obtained data, a communication campaign is subsequently designed in the project part, focused on improving the current communication of the Čistý Festival towards the target group. This part also proposes to expand the range of environmental activities for music festivals. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59336
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|