Online komunikace e-shopu HZH Style
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47119
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová pojednává o tématu online komunikace e-shopu HZH Style. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část praktickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, e-commerce, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly k danému tématu realizovány, načež jsou také zodpovězeny výzkumné otázky a pro daná stanoviska jsou předloženy jasné důvody. V projektová části je vyhrazen prostor pro vlastní návrh online komunikace pro e-shop HZH Style, který vychází z provedených výzkumů a teoretické části práce |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
digital communictaion
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Online komunikace e-shopu HZH Style |
|
dc.title.alternative |
Online Communication of the HZH Style E-shop |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with problematice of online communication of HZH Style e-shop. Theoretical concepts are explained in the firts part which are necessary for the practical part. Theoretical part follows the basic concepts like: digital communication, digital markting, e-commerce or research methodology. Practial part presents research results. Research questions are answered and there are relevant arguments for its conclusions in this part too. In project part there is a room for proposal of online communication for HZH Style e-shop which roots are in teoretical part and research results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59334
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account