Online komunikace e-shopu HZH Style

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace e-shopu HZH Style

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Marek, Vojtěch
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47119
dc.description.abstract Tato diplomová pojednává o tématu online komunikace e-shopu HZH Style. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska, která jsou základem pro část praktickou. Teoretická část se věnuje především pojmům jako: digitální komunikace, digitální marketing, e-commerce, nebo metodice výzkumu. Praktická část prezentuje výsledky výzkumů, které byly k danému tématu realizovány, načež jsou také zodpovězeny výzkumné otázky a pro daná stanoviska jsou předloženy jasné důvody. V projektová části je vyhrazen prostor pro vlastní návrh online komunikace pro e-shop HZH Style, který vychází z provedených výzkumů a teoretické části práce
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.subject digital communictaion en
dc.subject online marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject e-commerce en
dc.subject e-shop en
dc.title Online komunikace e-shopu HZH Style
dc.title.alternative Online Communication of the HZH Style E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with problematice of online communication of HZH Style e-shop. Theoretical concepts are explained in the firts part which are necessary for the practical part. Theoretical part follows the basic concepts like: digital communication, digital markting, e-commerce or research methodology. Practial part presents research results. Research questions are answered and there are relevant arguments for its conclusions in this part too. In project part there is a room for proposal of online communication for HZH Style e-shop which roots are in teoretical part and research results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59334
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
marek_2021_dp.zip 94.92Mb application/zip View/Open None
marek_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
marek_2021_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account