Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Lubojatzká, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47116
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá stanovením marketingového a komunikačního plánu fiktivní firmy v oblasti služeb. Jedná se o fiktivní mobilní aplikaci, která byla pouze předmětem této diplomové práce. První část této diplomové práce má za cíl vytvořit teoretický přehled v oblasti marketingu služeb a jeho specifika a také představit marketingový mix. Praktická část obsahuje vyhodnocení primárního šetření, zhodnocení situace trhu pomocí marketingových analýz makroprostředí, mezo-prostředí i mikroprostředí a stanovení příležitostí. Na základě výstupů z praktické části byla pak v projektové části navržena marketingová komunikace podniku, které předcházela profilace cílových skupin a určení marketingových person, stanovení základního finančního plánu a zpracování strate-gických dokumentů. |
|
dc.format |
125 s. (182 925 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mezoprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
kvantita-tivní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing of services
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
macroenvironment
|
en |
dc.subject |
microenvironment
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of a Fictional Company in the Services Sector |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's Thesis aims to establish a marketing and communication plan of a fictional company in the service sector. It deals with a fictional mobile application, which was only defined as a subject for this thesis. The first part of the thesis aims to serve as an overview of basic terms in the field of marketing of services and its specifics as well as introduction to marketing mix. The practical part includes analy-sis of a primary research results, evaluation of the current situation of the market using marketing analyses related to the macroenvironment and microenvironment and establishing market opportuni-ties. The outcomes of the research served as data applied when defining target audience profiles and marketing personas, basic financial plan and strategic documents followed by a marketing commu-nication plan of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59331
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account