Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47102
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je pak následně teorie ukázána na příkladu z praxe, je zde zanalyzovaná komunikační a propagační strategie seriálu České televize MOST!. Případová studie se zabývá způsobem celkového vedení self promotion, komunikačními kanály, prostřednictvím kterých byly oslovovány jednotlivé cílové skupiny, a způsobem vyhodnocování úspěšnosti propagační strategie. |
|
dc.format |
140 s (207 056 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
self promotion
|
cs |
dc.subject |
sebepropagace
|
cs |
dc.subject |
televizní upoutávka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Česká televize
|
cs |
dc.subject |
self promotion
|
en |
dc.subject |
television trailer
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Czech Television
|
en |
dc.title |
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Creation of the Self-promotion Czech Television´s Series MOST! |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper is the already mentioned theory shown on an actual example, where the promotianal strategy for the TV show MOST! will be anylyzed. Case study will deal with the way of self promotion as a whole and communication canals. The same communication canals which were used to adress specific target groups. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59312
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account