dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Andršová, Mária
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47087
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme. |
|
dc.format |
116 s. (174 460 znaků) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
O2 Slovakia
|
cs |
dc.subject |
mobilní operátor
|
cs |
dc.subject |
sametová revoluce
|
cs |
dc.subject |
november 1989
|
cs |
dc.subject |
sloboda
|
cs |
dc.subject |
svoboda
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
férová nadácia
|
cs |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
O2 Slovakia
|
en |
dc.subject |
velvet revolution
|
en |
dc.subject |
november 1989
|
en |
dc.subject |
liberty
|
en |
dc.subject |
freedom
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
fairness
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89 |
|
dc.title.alternative |
O2 Slovakia Communication Campaign Aimed at awareness of November 89 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis focuses on increasing awareness of the company's social responsibility and its specific communication campaigns provided by the company O2 Slovakia. The work has three parts. The theoretical part explains social marketing and advertising, defining young people from 15 to 26 years and their consumer behavior, attitude towards corporate social responsibility. It describes the research methodology, sets research questions, and a goal. The practical part presents O2 Slovakia and its Férová Nadácia with all activities on November 17, 1989. The practical parts interpret the results of quantitative and qualitative research. Based on these results, the author of work design a specific communication campaign in the project part. This thesis aims to design a communication campaign that raises awareness of November 17 among target groups, and raise the reputation of O2 as a fair company that believes in the values of democracy and freedom on November 17. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59295
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-15 |
|