Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Andršová, Mária
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47087
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá corporate social responsibility a konkrétní komunikační kampaní od společnosti O2 Slovakia. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se zabývá sociálním marketingem a reklamou, definováním generací mladých lidí od 15 do 26 let a jejich chováním v rámci marketingu i corporate social responsibility. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumné otázky a cíl. Praktická část představuje společnost O2 Slovakia a její nadaci Férová nadácia a aktivity projektu zabývajícím se 17. listopadem 1989. V praktické cásti jsou interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Na základe techto výsledku je v projektové cásti navrhnuta konkrétní komunikacní kampan. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikacní kampane, která zvýší povedomí o 17. listopadu u cílové skupiny a sekundárně zvýší povědomí o společnosti O2 jako férové společnosti, která vyznává hodnoty demokracie a svobody, které si 17. listopadem připomínáme.
dc.format 116 s. (174 460 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject O2 Slovakia cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject sametová revoluce cs
dc.subject november 1989 cs
dc.subject sloboda cs
dc.subject svoboda cs
dc.subject CSR cs
dc.subject férová nadácia cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject social marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject O2 Slovakia en
dc.subject velvet revolution en
dc.subject november 1989 en
dc.subject liberty en
dc.subject freedom en
dc.subject CSR en
dc.subject fairness en
dc.title Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
dc.title.alternative O2 Slovakia Communication Campaign Aimed at awareness of November 89
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The presented thesis focuses on increasing awareness of the company's social responsibility and its specific communication campaigns provided by the company O2 Slovakia. The work has three parts. The theoretical part explains social marketing and advertising, defining young people from 15 to 26 years and their consumer behavior, attitude towards corporate social responsibility. It describes the research methodology, sets research questions, and a goal. The practical part presents O2 Slovakia and its Férová Nadácia with all activities on November 17, 1989. The practical parts interpret the results of quantitative and qualitative research. Based on these results, the author of work design a specific communication campaign in the project part. This thesis aims to design a communication campaign that raises awareness of November 17 among target groups, and raise the reputation of O2 as a fair company that believes in the values of democracy and freedom on November 17.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59295
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
andršová_2021_dp.pdf 3.025Mb PDF View/Open None
andršová_2021_op.pdf 239.7Kb PDF View/Open None
andršová_2021_vp.doc 134.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account