Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Přikrylová, Johana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:50Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47076
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu.
dc.format 70 s. (110 765 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikační prostředky cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject blog cs
dc.subject newsletter cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject zbožové srovnávače cs
dc.subject online marketing communication en
dc.subject online communication tools en
dc.subject e-shop en
dc.subject social networking sites en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject blog en
dc.subject newsletter en
dc.subject PPC advertising en
dc.subject comparison shopping services en
dc.title Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s.
dc.title.alternative Effectiveness of Online Marketing Communication of the Graspo CZ, a.s. Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The analysis focuses on evaluating the effectiveness of online communication tools that the company uses to support traffic and sales of the Gnotes e-shop. The output of the bachelor's thesis are specific recommendations for setting up the online marketing communication of Graspo CZ, a.s. company for the upcoming season.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59284
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
přikrylová_2021_dp.pdf 3.176Mb PDF View/Open None
přikrylová_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
přikrylová_2021_vp.pdf 142.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account