dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Přikrylová, Johana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47076
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Graspo CZ, a.s. Cílem práce je výzkumnou metodou polostrukturovaných rozhovorů zjistit nejrelevantnější online komunikační prostředky pro prezentaci kolekce Lady diářů 2022 pro vybranou cílovou skupinu. Bakalářská práce obsahuje také analýzu sekundárních dat. Ta se zaměřuje na zhodnocení efektivity online komunikačních prostředků, které společnost využívá pro podpoření návštěvnosti a prodejů e-shopu Gnotes. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení pro nastavení online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s., pro nadcházející sezónu. |
|
dc.format |
70 s. (110 765 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online komunikační prostředky
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
newsletter
|
cs |
dc.subject |
PPC reklama
|
cs |
dc.subject |
zbožové srovnávače
|
cs |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
online communication tools
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
social networking sites
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
newsletter
|
en |
dc.subject |
PPC advertising
|
en |
dc.subject |
comparison shopping services
|
en |
dc.title |
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Effectiveness of Online Marketing Communication of the Graspo CZ, a.s. Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Graspo CZ, a.s. company. The aim of the bachelor's thesis is to use the semi-structured interview method to find out the most relevant online communication tools for the presentation of the new collection of Lady Diaries 2022 for a selected target group. The bachelor's thesis also contains the analysis of secondary data. The analysis focuses on evaluating the effectiveness of online communication tools that the company uses to support traffic and sales of the Gnotes e-shop. The output of the bachelor's thesis are specific recommendations for setting up the online marketing communication of Graspo CZ, a.s. company for the upcoming season. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59284
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|