Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Prachýlová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47073
|
|
dc.description.abstract |
Obsah této práce je zaměřen na analýzu marketingového podnikání firmy. První část tvoří základní pojmy z oblasti marketingové teorie. Následné využití v praxi je popsáno v dalších částech práce, a to jak použité metody, tak konkrétní výzkum marketingového podnikání v období před a během coronaviru ve vybraném maloobchodě. Pomocí výzkumu byla získána data o marketingovém podnikání firmy, na jejichž základě bylo navrženo možné řešení problémů v této oblasti. |
|
dc.format |
60 s. (81 775 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové podnikání
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
coronavirus
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
online prodej
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing business
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
coronavirus
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
online sales
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového podnikání firmy Arxmania před a během období coronaviru |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Arxmania's Marketing Business before and during the Coronavirus Period |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this work is focused on the analysis of the company's marketing business. The first part consists of basic concepts in the field of marketing theory. Subsequent use in practice is described in other parts of the work, both the methods used and the specific research of marketing business in the period before and during coronavirus in selected retail. With the help of research, data on the company's marketing business were obtained, on the basis of which a possible solution to problems in this area was proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59281
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account