dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Pham, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47070
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové. |
|
dc.format |
82 s. (91 666 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
Red Bull
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
Red Bull
|
en |
dc.title |
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The analysis is performer on the basis of the theoretical part and is supported by marketing research carried out by means of a questionnaire survey. At the end of the work it is pointe dout which events of the company their target group is most aware of and also whether the event marketing activities of the company have a positive effect on the comprehensive perception of the Red Bull brand as such. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59278
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|