Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Perutka, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47069
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhy online marketingové komunikace vybrané společnosti. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů z oblasti marketingu a podrobnějších pojmů online marketingu. Praktická část je věnována analyzování společnosti, přesněji jak přímo zákazníci reagují na online prostředí firmy. V analytické části budou mé konkrétní analýzy popsány na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na konci práce navrhnu konkrétní výstupy pro další fungování společnosti v online prostředí. |
|
dc.format |
73 s. (85 300 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
social media marketing
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media Marketing
|
en |
dc.subject |
E-mail Marketing
|
en |
dc.title |
Analýza metod marketingové komunikace vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication Methods of a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis and further suggestions on online communicati-on of chosen company. The theoretical part of the work is focused on definitions of basic concepts of marketing and closer concepts and ideas of online marketing. The Practical part is focused on analyzing the functioning of the company inside the online environment. In my analalytical part, there will be described my concrete analysis based of my questionnaire survey. At the end of my work, I will propose my final suggestions and outputs for further and more preferable online presence of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59277
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account