Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Ondrášová, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47067
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o provedení analýzy účtů na sociálních sítích společnosti Rudolf Jelínek. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na obecné pojmy z marketingového prostředí jako je marketingový mix, 4P, komunikační mix, online marketing až po metody marketingových výzkumů. Praktická část se opírá o teoretickou základnu a je v ní provedena srovnávací analýza, kde jsou porovnávány tři účty společnosti Rudolf Jelínek na Facebooku a Instagramu, a následně i vyhodnocení dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena doporučení pro docílení efektivnějšího způsobu komunikace Muzea slivovice na sociálních sítích. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
en |
dc.subject |
social sites
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Rudolf Jelinek Company on Social Sites |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is considering the analysis of social sites of the Rudolf Jelinek brand. The bachelor thesis contain two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on basics of the marketing communication such as marketing mix, 4P, communication mix, online marketing and metodology of the marketing researches. In the practical part is the comparative analysis of the Rudolf Jelinek accounts on social sites, and questionaire investigation about these accounts. On the basis of estabilished information are formulated possibilities to improve the communication of Slivovitz museum through the social sites. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59275
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account