Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Ondrášová, Sára
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47067
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o provedení analýzy účtů na sociálních sítích společnosti Rudolf Jelínek. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na obecné pojmy z marketingového prostředí jako je marketingový mix, 4P, komunikační mix, online marketing až po metody marketingových výzkumů. Praktická část se opírá o teoretickou základnu a je v ní provedena srovnávací analýza, kde jsou porovnávány tři účty společnosti Rudolf Jelínek na Facebooku a Instagramu, a následně i vyhodnocení dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena doporučení pro docílení efektivnějšího způsobu komunikace Muzea slivovice na sociálních sítích.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Online marketing en
dc.subject social sites en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Analýza marketingové komunikace Rudolf Jelínek na sociálních sítích
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Rudolf Jelinek Company on Social Sites
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is considering the analysis of social sites of the Rudolf Jelinek brand. The bachelor thesis contain two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on basics of the marketing communication such as marketing mix, 4P, communication mix, online marketing and metodology of the marketing researches. In the practical part is the comparative analysis of the Rudolf Jelinek accounts on social sites, and questionaire investigation about these accounts. On the basis of estabilished information are formulated possibilities to improve the communication of Slivovitz museum through the social sites.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59275
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrášová_2021_dp.pdf 3.832Mb PDF View/Open None
ondrášová_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
ondrášová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account