dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Lis, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47061
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu změn hudebního průmyslu způsobeným rozvojem digitální distribuce. Klade si za cíl popsat proměnu tohoto odvětví za posledních 20 let, až po situaci před a po pandemii COVID-19. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci výzkumu, jako je producent, digitální distribuční služba a jejich základní modely, hudební vydavatelství a zároveň přináší pohled na současné trendy. Průzkumy praktické části zjišťují, jakým způsobem posluchači konzumují hudbu, jak pandemie ovlivnila jejich spotřební chování, jak se změnil pohled producentů na hudební distribuci a jakým způsobem je pandemie zasáhla. Průzkum je realizován metodou dvou dotazníkových šetření pro obě tyto skupiny respondentů zvlášť. |
|
dc.format |
98 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební průmysl
|
cs |
dc.subject |
hudební vydavatelství
|
cs |
dc.subject |
hudební producent
|
cs |
dc.subject |
DJ
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
COVID-19
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
Music
|
en |
dc.subject |
music industry
|
en |
dc.subject |
music publishing house
|
en |
dc.subject |
music producer
|
en |
dc.subject |
DJ
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
Covid-19
|
en |
dc.subject |
PandemicZde je místo pro případné poděkování
|
en |
dc.subject |
popř. motto
|
en |
dc.subject |
úryvky knih atp
|
en |
dc.title |
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce |
|
dc.title.alternative |
Impact of Development in Digital Distribution on the Music Industry |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of changes in the musical industry caused by the development of digital distribution. It aims to describe the transformation of this industry over the past 20 years, to the situation before and after the Covid-19 pandemic. The theoretical part defines the basic concepts essential for the realization of research, such as producer, digital distribution service and their basic models, music publishing house and at the same time brings a look at current trends. Surveys of the practical part find out how the listeners consume music, how did pandemic influenced their consumer behavior, how did the perception of music distribution changed for producers and how Covid-19 pandemic striked to their lives. The survey is implemented by the method of two questionnaire surveys for both groups of respondents separately. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59269
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|