Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Lis, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47061
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu změn hudebního průmyslu způsobeným rozvojem digitální distribuce. Klade si za cíl popsat proměnu tohoto odvětví za posledních 20 let, až po situaci před a po pandemii COVID-19. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci výzkumu, jako je producent, digitální distribuční služba a jejich základní modely, hudební vydavatelství a zároveň přináší pohled na současné trendy. Průzkumy praktické části zjišťují, jakým způsobem posluchači konzumují hudbu, jak pandemie ovlivnila jejich spotřební chování, jak se změnil pohled producentů na hudební distribuci a jakým způsobem je pandemie zasáhla. Průzkum je realizován metodou dvou dotazníkových šetření pro obě tyto skupiny respondentů zvlášť.
dc.format 98
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject hudební vydavatelství cs
dc.subject hudební producent cs
dc.subject DJ cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject COVID-19 cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject Music en
dc.subject music industry en
dc.subject music publishing house en
dc.subject music producer en
dc.subject DJ en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject Covid-19 en
dc.subject PandemicZde je místo pro případné poděkování en
dc.subject popř. motto en
dc.subject úryvky knih atp en
dc.title Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
dc.title.alternative Impact of Development in Digital Distribution on the Music Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of changes in the musical industry caused by the development of digital distribution. It aims to describe the transformation of this industry over the past 20 years, to the situation before and after the Covid-19 pandemic. The theoretical part defines the basic concepts essential for the realization of research, such as producer, digital distribution service and their basic models, music publishing house and at the same time brings a look at current trends. Surveys of the practical part find out how the listeners consume music, how did pandemic influenced their consumer behavior, how did the perception of music distribution changed for producers and how Covid-19 pandemic striked to their lives. The survey is implemented by the method of two questionnaire surveys for both groups of respondents separately.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59269
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
lis_2021_dp.pdf 4.186Mb PDF View/Open None
lis_2021_op.doc 218Kb Unknown View/Open None
lis_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account