Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kudláčková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47059
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce zkoumá postoj spotřebitelů ke kosmetice netestované na zvířatech a jeho vliv na nákupní chování. Blíže je zaměřená na kosmetickou značku Lush a působení jejích společensky odpovědných zásad na zákaznice. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s netestovanou kosmetikou a se spotřebitelským chováním. Praktická část je složena ze dvou výzkumných šetření. Prvním je kvalitativní výzkum realizovaný prostřednictvím individuálních rozhovorů, který je zaměřený obecně na kosmetiku netestovanou na zvířatech. Druhá část představuje kvantitativní šetření formou online dotazníku, tato analýza je zaměřená přímo na značku Lush. V závěru práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a z výsledků výzkumného šetření vyvozena doporučení. |
|
dc.format |
67 s. (107 761 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kosmetický trh
|
cs |
dc.subject |
testy na zvířatech
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
značka Lush
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
cosmetics market
|
en |
dc.subject |
animal testing
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
Lush brand
|
en |
dc.subject |
sustainability
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour towards Cosmetic Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to untested cosmetics and its impact on shopping behaviour in the field of cosmetic products. It focuses on the cosmetic brand Lush and impact of its socially responsible policies on customers. The theoretical part defines the concepts related to the untested cosmetics and consumer behaviour. The practical part consists of two research surveys. The first is qualitative research carried out through individual interviews, which is generally focused on cosmetics not tested on animals. The second part presents a quantitative survey in the form of online questionnaire, this analysis is focused directly on the Lush brand. At the end of the thesis, research questions are answered and recommendations are derived on the basis of a research survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59266
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account