Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Kučera, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47058
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky a potenciálního otevření nového obchodu s teniskami. Teoretická část popisuje základní pojmy spojené s tímto tématem a metodiku výzkumu. Praktická část je zaměřena na strategické analýzy, tvorbu person, a především analýzu dotazníkového šetření. Taktéž je zde přiblížena kultura tenisek. Z výsledků výzkumu jsou pro potenciální značku následně vytvořena určitá doporučení.
dc.format 69 s. (87 305 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Segmentace trhu cs
dc.subject Značka cs
dc.subject Strategické analýzy cs
dc.subject Tenisky cs
dc.subject Tenisková kultura cs
dc.subject Market segmentation en
dc.subject Brand en
dc.subject Strategic analysis en
dc.subject Sneakers en
dc.subject Sneaker culture en
dc.title Mapování trhu s teniskami za účelem uvedení nové značky
dc.title.alternative Market Mapping for New Brand Launch
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The topic of this Bachelor thesis is the sneaker market research for the purpose of laun-ching a new brand and possible opening of a new Sneaker store. The theoretical part in-troduces and describes the basic concepts that are relevant to the topic and the research methods. The practical part focuses on strategic analyses, creating personas, and most importantly the analysis of questionnaire construction. The culture of running shoes is examined as well. After that, the research results are used to make specific recommendations for the prospective brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59265
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kučera_2021_dp.pdf 1.689Mb PDF View/Open None
kučera_2021_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kučera_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account