dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kocichová, Ellen
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47054
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace města Ostravy. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy spojené s komunikací města směrem k široké veřejnosti. Tou jsou myšleni občané, turisté, návštěvníci, investoři, ale i služby a podnikatelé. V neposlední řadě je zde ukotvena metodologie pro výzkumnou část a výzkumné otázky k ověření. Cílem je podat ucelený a srozumitelný výklad teorie. Praktickou část otevírá analýza současného stavu, která hodnotí aktuální využívání online nástrojů při městské komunikaci. Zaměřuje se na využívání webových stránek. Prostřednictvím srovnávací analýzy je zjišťována obstojnost obsahové stránky webového portálu oproti jiným městům. Praktičnost a funkčnost zjištěných dat je ověřena v uživatelském testování. Tato zpětná vazba slouží jako podklad na základě, které jsou navrhnuty způsoby pro zlepšení komunikace města Ostravy i zodpovězeny výzkumné otázky. |
|
dc.format |
67 s. (99 769 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix ve veřejné správě
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace s občany
|
cs |
dc.subject |
nové trendy v komunikaci měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
marketing of cities and towns
|
en |
dc.subject |
communication mix in public administration
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
communication with citizens
|
en |
dc.subject |
new trends in city communication
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace města Ostravy |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of Ostrava city |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Učňová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Essay deals with online communication of Ostrava city. The thesis consists of two parts. In the theoretical part are described and explained concepts, that are connected with city communication to broad public. It means citizens, visitors, turists, investors, but also services and businessmen. Last but not least there is described the methodology that sets application in practice and research questions for verification. The aim is to present complete and understanable explanation of the theory. The practical part opens the analysis of current situation of the communication of Ostrava, that evaluates current using of online channels by the communication of cities. It is focused on website. Via comparative analysis is assessed content of Ostrava web page compared to other cities. Practical and functional qualities are varified in user testing. This feedback is the basis for further suggestion of better communication of Ostrava and verification of research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59260
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|