Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kašpar, Albert
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47050
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace nabídky franšízových služeb společnosti WrapStyle s.r.o., jejíž pobočky provádějí polepy a designovou úpravu automobilů. Teoretická část práce se věnuje oblastem marketingové komunikace, jejím trendům a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové komunikace a provedení kvalitativního výzkumu se současnými franšízanty. Bakalářská práce na základě provedené analýzy vyvozuje návrhy a doporučení pro společnost WrapStyle s.r.o., která mohou vést ke zlepšení marketingových aktivit spojených s nabídkou franšízových služeb. |
|
dc.format |
64 s.(101 343 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
franchising
|
cs |
dc.subject |
franšízový marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
úprava automobilů
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Branding
|
en |
dc.subject |
Franchising
|
en |
dc.subject |
Franchise Marketing
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
Car Styling
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the WrapStyle s.r.o. Franchise Services |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the company WrapStyle s.r.o. franchise services, whose branches conduct wrapping and car styling. The theoretical part deals with the areas of marketing communication, its trends, and determining the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current state of marketing communication and conduct qualitative research with current franchisees. The bachelor's thesis, based on the performed analysis, contains proposals and recommendations for the company WrapStyle s.r.o., which may lead to the improvement of marketing activities associated with the offer of franchise services. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59256
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account