Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Karvanová, Anežka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47047
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci krejčovství KATY ateliér a navrhnout případné změny, které povedou k větší efektivitě. Teoretická část obsahuje definici podnikání se zaměřením na podnikání fyzické osoby, dále pojmy související se strategickým marketingem, marketingovou komunikací ve firemní oblasti. V praktické části je provedena situační analýza krejčovství a vyhodnocení výsledků provedeného dotazníkového šetření.
dc.format 61 s. (86 825 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikání fyzické osoby cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject enterprise en
dc.subject sole proprietorship en
dc.subject strategic marketing en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotional mix en
dc.title Marketingová komunikace krejčovství KATY ateliér
dc.title.alternative Marketing Communication of Tailoring KATY Studio
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor´s thesis is to evaluate current marketing communication of the dressmaker´s KATY ateliér and to suggest potential changes that would lead to bigger effectiveness. The theoretical part conatins a definition of enterprise with focus on sole proprietorship, also strategic marketing, marketing communication in business area. The practical part includes situation analysis of the dressmaker´s shop and results of performed questionare survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59252
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
karvanová_2021_dp.pdf 1.010Mb PDF View/Open None
karvanová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
karvanová_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account