Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Chromcová, Agata
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47044
dc.description.abstract Práce se zabývá vnímáním reklam s morálním apelem daných komerčních společností. Jsou zde uvedeny teoretická východiska spojená s procesem moralizace, kterého se značky prostřednictvím svých reklam dopouštějí. V souvislosti s tím se objevují rozporuplné názory, jaké pocity takové reklamy mohou vzbuzovat a, jak se společnost staví k tomu, že ziskové značky jsou zadavateli tohoto typu reklamy. Právě na těchto faktorech jsou zformulovány výzkumné otázky této práce. Tyto faktory tvoří v práci výzkumné otázky. Následuje realizace kvalitativního výzkumu ve formě strukturovaných rozhovorů s respondenty generace narozené v letech 1968-1983. Výsledkem je vymezení pocitů a postojů dotazovaných, které je doprovázejí. Dále názorů na "morální výchovu" komerčních značek a další faktory, které celé téma ovlivňují.
dc.format 54 s. (80 894 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklama s morálním apelem cs
dc.subject morální apel cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject apely v reklamě cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject morální psychologie v reklamě cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising with a moral appeal en
dc.subject moral appeal en
dc.subject social marketing en
dc.subject appeals in advertising en
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject moral psychology in advertising en
dc.title Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností
dc.title.alternative Perception of Marketing Communication Using Moral Appeals of Selected Companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the perception of advertisements with the moral appeal of specific commercial companies. The text provides theoretical background associated with the process of moralization, which brands commit through their ads. In connection with this, there are conflicting opinions about what feelings such advertising can evoke and how the company approaches the fact that it is profitable brands that are the creators of such advertisements. These factors form research questions in the thesis. This is followed with the implementation of qualitative research in the form of structured interviews with respondents of the generation born in 1968-1983. The result is a definition of feelings and attitudes that accompany them, an opinion on the "moral education" of commercial brands and other factors that affect the whole topic.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59249
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
chromcová_2021_dp.pdf 1.851Mb PDF View/Open None
chromcová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
chromcová_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account