dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Chromcová, Agata
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47044
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vnímáním reklam s morálním apelem daných komerčních společností. Jsou zde uvedeny teoretická východiska spojená s procesem moralizace, kterého se značky prostřednictvím svých reklam dopouštějí. V souvislosti s tím se objevují rozporuplné názory, jaké pocity takové reklamy mohou vzbuzovat a, jak se společnost staví k tomu, že ziskové značky jsou zadavateli tohoto typu reklamy. Právě na těchto faktorech jsou zformulovány výzkumné otázky této práce. Tyto faktory tvoří v práci výzkumné otázky. Následuje realizace kvalitativního výzkumu ve formě strukturovaných rozhovorů s respondenty generace narozené v letech 1968-1983. Výsledkem je vymezení pocitů a postojů dotazovaných, které je doprovázejí. Dále názorů na "morální výchovu" komerčních značek a další faktory, které celé téma ovlivňují. |
|
dc.format |
54 s. (80 894 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklama s morálním apelem
|
cs |
dc.subject |
morální apel
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
apely v reklamě
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
morální psychologie v reklamě
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising with a moral appeal
|
en |
dc.subject |
moral appeal
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
appeals in advertising
|
en |
dc.subject |
corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
moral psychology in advertising
|
en |
dc.title |
Vnímání marketingové komunikace s využitím morálních apelů vybraných společností |
|
dc.title.alternative |
Perception of Marketing Communication Using Moral Appeals of Selected Companies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the perception of advertisements with the moral appeal of specific commercial companies. The text provides theoretical background associated with the process of moralization, which brands commit through their ads. In connection with this, there are conflicting opinions about what feelings such advertising can evoke and how the company approaches the fact that it is profitable brands that are the creators of such advertisements. These factors form research questions in the thesis. This is followed with the implementation of qualitative research in the form of structured interviews with respondents of the generation born in 1968-1983. The result is a definition of feelings and attitudes that accompany them, an opinion on the "moral education" of commercial brands and other factors that affect the whole topic. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59249
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|