Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Havelka, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47040
dc.description.abstract V bakalářské práci se autor zaměřuje na vliv obalu na nákupní chování zákazníků při nákupu čokolády. V první části práce se autor věnuje vymezení teoretických poznatků v oblasti marketingu, specifikaci umění a následnému využití umění v oblasti reklamy. Druhá část je věnována jednak analýze současného stavu trhu, aktuální nabídky a aktuálních trendů v kontinuitě s vybraným produktem. Součástí je rovněž realizace kvantitativního výzkumu, na jehož základě budou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrem se autor snaží formulovat doporučení vedoucí ke zlepšení designu obalů čokolád a stanovit nasměrování nových trendů do budoucna.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Obal cs
dc.subject Design obalů cs
dc.subject Trendy v obalech čokolády cs
dc.subject Nákupní chování cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Packaging en
dc.subject Packaging design en
dc.subject Trends in chocolate packaging en
dc.subject Shopping behavior en
dc.title Umění v reklamě
dc.title.alternative Art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the influence of packaging on the shopping behavior of customers when buying chocolate. In the first part of the work, the author deals with the definition of theoretical knowledge of marketing and the use of art in marketing. The second part is devoted to the analysis of the current state of the market, the current offer and current trends. In the final third part, the author tries to formulate recommendations for improving chocolate packaging and setting trends for the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59244
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
havelka_2021_dp.pdf 7.136Mb PDF View/Open None
havelka_2021_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
havelka_2021_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account