dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hanusová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47039
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V teoretické části je zároveň obsažena metodika práce, v níž jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje příspěvkovou organizaci Česká centra, jejich historii, zaměření a strategii činnosti pro nadcházející léta. Součástí praktické části je také výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
80 s. (87 455 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
arts marketing
|
cs |
dc.subject |
arts management
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
kulturní průmysl
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysl
|
cs |
dc.subject |
Česká centra
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
arts marketing
|
en |
dc.subject |
arts management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
cultural industry
|
en |
dc.subject |
creative industry
|
en |
dc.subject |
Czech Centres
|
en |
dc.title |
Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center |
|
dc.title.alternative |
International Promotion of Czech Art Students through Czech Centres |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the international promotion of Czech art students through Czech Centres and focuses on the presentation of artistic creation and the perception of the organization Czech Centers by student community. The theoretical part is focused on definitions of terms such as culture, art, arts marketing and management, marketing and communications mix in the field of culture, brandbuilding, cultural and creative industries. This part also contains a methodology, in which the main goals and research questions are set. The second part - practical one - presents the contributory organization Czech Centers, their history, main focus as well as their business strategy for upcoming years. Besides that the practical part also includes research, its evaluation and answers to research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59243
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|