Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Cahlíková, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47035
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o nákupním rozhodování při koupi tenisek u generací Y a Z a navzájem je porovnává. Zároveň vysvětluje důvody preference konkrétních značek a motivaci pro jejich koupi. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována základní terminologie konkrétních dvou generací. Dále nákupní chování a měnící se kultura kolem tenisek. Praktická část zkoumá, která generace preferuje kterou značku a proč a to za pomoci kvalitativního i kvantitativního výzkumu.
dc.format 58 s. (85 980 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace cs
dc.subject značka cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject tenisky cs
dc.subject Generation en
dc.subject brand en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject sneakers en
dc.title Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
dc.title.alternative Sneaker Brand Preferences in Purchase Decisions for Generation Y and Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with purchasing decisions when buying sneakers for generations Y and Z and compares them with each other. It also explains the reasons for the preference of specific brands and the motivation for their purchase. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic terminology of two specific generations. Furthermore, shopping behavior and the changing culture around sneakers. The practical part examines which generation prefers which brand and why with the help of qualitative and quantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59238
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
cahlíková_2021_dp.pdf 1.991Mb PDF View/Open None
cahlíková_2021_op.doc 165.5Kb Unknown View/Open None
cahlíková_2021_vp.doc 243.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account